OT: placeni poplatku za radio v mobilu (bylo: Re: Lacne a "hlupe" telefony)

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Únor 27 15:45:11 CET 2013

ad 2):
Nevím jak ČEZ, ale třeba hasiči (jako organizační složka státu) platí
poctivě za každý přijímač. V Ústeckém kraji je to řádově 110kKč za rádia
a 60 kKč za televize ročně.

ad neskutečně nízké ceny za mobilní služby:
Tak nevím, ale přijde mi docela logické, že když někdo provozuje několik
tisíc čísel, dostane poněkud lepší ceny, než běžný smrtelník nebo malá
firma. Zase ti hasiči: 0,84 Kč/min bez paušálu, nebo neomezené volání a
SMS za paušál 227 Kč.

JMN