OT: MB na domaci server s napajenim 12V

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 26 13:02:43 CET 2013

Dne 26.2.2013 12:21, Petr Zahradnik napsal(a):
> Já myslel, že jste tu v konferenci před časem nějak hromadně kupovali
> servery HP ProLiant MicroServer N40L a vychvalovali jste si je. Nebo
> ty jsi k té partě nepatřil?

Ne to jsem nebyl ja, jsem presvedcen, ze v tomhle segmentu jsem si
schopnej sesadit lepsi server nez se nabizi v tom znackovem lowendu

> Mám ho něco přes 4 roky a od samého počátku mi vadily dvě věci. Za
> prvé integrovaná 1Gb siťová karta není žádná sláva, tu propustnost
> prostě nemá ani náhodou. Někdy je to tragédie. Za druhé jeden obvod
> (myslím South Bridge) se hřeje jako prase. Dal jsem na něj svůj další
> chladič i s vrtulkou, ale prostě nemám z toho dobrý pocit.

no tohle je pro me alfa a omega - ja mam na serveru veskera data (vcetne
fotek, hudby, filmu) a tak pri praci se vse taha po siti - zjistil jsem,
ze potrebuju aby sit davala ze serveru aspon 40MB/s aby me to nejak
neomezovalo, dnes uz tam delame doma tri lidi a jeste provoz co jde z
internetu

ted ten Dell dava 60-80MB/s podle toho co jsou to za soubory

> Koupil jsem ten nejnovější HP ProLiant MicroServer N54L, nacpal do něj
> 16 GB DDR3 ECC paměti a zatím dva 3TB disky jako datové a 250GB disk
> jako systémový. Ten disk jsem ale nešoupl do šachet, dal jsem ho
> nahoru místo optické mechaniky, abych ve výsledku mohl mít disků 5,
> dvě šachty jsou tedy ještě volné.

Hele jak jsi to dokazal - ja vsude vidim ze ma dva sloty a do slotu
maximalne 4GB modul...takze maximum jen 8GB

nicmene ten server mi prijde na to, ze to je v podstate normelni PCcko
drahej

to radeji koupim takovouhle desku za mirne vyssi cenu nez bezne PC desky
(cca 4.400Kc):
http://www.supermicro.com/products/motherboard/Xeon/C202_C204/X9SCL_-F.cfm

ale bude to v podstate dospelej server se dvema rychlyma sitovkama
Intel 82574L GbE a treti sitovkou na IPMI (coz je dost dulezita vec),
umi to 32GB RAM, jde do toho strcit Intel i3 s TDP 35W a to cele na
rozmerech uATX

server mam stejne strcenej v racku takze me ty case ve tvaru kosticek
moc neberou

ale dik za zkusenosti