PID regulator.

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pondělí Únor 18 19:20:19 CET 2013

To mě taky napadlo, že když vložím do lineárního systému omezovač, stane
se nelineárním a co pak provede ta rekurzívní formule IIR filtru se pak
nedá dost dobře odhadnout. Jenže se to nějak omezit musí. Zkusil jsem
omezit jednoduše jen vstup a výstup IIR a nasimulovat, co to provede. A
připadá mi to stabilní. Ale možná jsem to moc zjednodušil, je to celé
blbost a lépe je počítat to klasicky, tedy omezit zvlášť ještě tu
integrující složku - stejně jako analogový OZ. Proto se ptám.

Mrazík