PID regulator.

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Únor 18 16:24:13 CET 2013

Ano, bezne se to jako IIR filtr dela, zvoli se koeficenty filtru
K1=Kp+Ki+Kd, K2=-Kp-2xKd, K3=Kd (prevod na cas je Ti=Kp/Ki a Td=Kd/Kp). Za
filtrem je dobre udelat limiter. Pekny clanek treba zde:
http://www.controlsystemslab.com/doc/b4/pid.pdf
JM
P.S. BTW, Google ma spoustu odkazu na dotaz "discrete PID controller".

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Monday, February 18, 2013 3:21 PM
To: HW-news
Subject: PID regulator.

Zdravím,
hraju si tady s PID regulátorem a tak mě napadlo realizovat to jako IIR
filtr. A protože strejda gůgl celkem mlčí, vyplodil jsem něco sám.
http://www.volny.cz/mrazik/pid/html/index.html
Bojím se, že jsem přehlédl nějakou podstatnou vlastnost, která brání použití
- právě proto, že gůgl mlčí. Tak moc prosím místní znalce aby to trochu
proklikali a upozornili mě na případné blbosti.

Mrazík