[OT] Nafta do generatoru bez bioslozky

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Únor 11 13:04:28 CET 2013

Myslim, ze videl - pokud tedy tryskou myslite telo injektoru. A videl
jsem i masiny na jejich dekarbonizaci - v podstate silna UZ pracka.

Bosch je dela dost dlouho a mam dost znamych co u Bosche delaji v
ruznych fabrikach na ruzne systemy, kteryma jsou omotane dnesni motory -
takze vim, s cim se tam potykaji, kdyz se s nima cas od casu potkam.

I CR vstriku je jedna z nejdulezitejsich veci geometrie trysky - to jsou
ty dirky o kterych pisete - jsou obrobeny velmi peclive a kazda
nerovnost, vystupek zpusobi, ze tvar rozprasovaneho paliva neni
homogenni. Vypada to pak nejak takto (tohle konkretne jsou injektory na
benzin - nemam naladu hledat stejnej obrazek pro naftu) :

http://www.fojtikservis.cz/image/obrazky/obr0033.png

napalovani paliva vznika v okamzicich kdy povrchy uvnitr spalovaciho
prostoru nemaji teploty, ktere zajisti samocisteni - treba v pripade
studeneho motoru, kdy smes spatne prohoriva a ulpiva polospalena prave v
okoli vyusteni trysek, kde se postupem casu napeka a zanasi peclive
vyrobene tvary trysek
ta nehomogenita pak zpusobuje zvysenou kourivost a take zpusobuje
tepelne namahani pistu - muze vest az k jeho propaleni

Radek Vicek