[OT] Nafta do generatoru bez bioslozky

Pondělí Únor 11 12:35:11 CET 2013

Videl jste vstrikovaci trysky  pro CR? Do spalovaciho prostoru trci
kuzel v kterem je 4-vice direk o prumeru par desetin mm z kterych se
rozprasuje nafta - tam se nema co zanaset.
Dulezite je zejmena to, aby se vnitrni hydraulicky mechanismus dobre
mazal, stejne tak  vysokotlake cerpadlo.  A turbo se normalne brutalne
zanasi sazema bez ohledu na palivo, nejlepsi je casteji  tomu dat kotel
a vycisti se to samo.