[OT] Nafta do generatoru bez bioslozky
Jaroslav Buchta
jaroslav.buchta na hascomp.cz
Pondělí Únor 11 13:14:37 CET 2013
Jasne, chapu, ja spis myslel, ze na to nebude mit bioslozka zasadni
vliv, spis premyslim, jestli nezkusit cistou bionaftu - maji ji u nas
ted za 31,20.. no ale radsi v lete.
Ty naftove trysky se snad museji docela procistovat samy, pri tlaku 1500
a vic baru, navic ty spodni casti se aspon na BOSCH prodavaji asi za
1000Kc (v PL asi za polovinu...) S benzinovyma se to neda moc srovnavat,
ty uz jsem cistil taky, tam jsou diry jak krava proti naftovym a tlak
par baru. Co mam nahradni trysky, ktere jsem vymontoval z jeteho motoru,
nebyly zasadne spinave.
Dne 11.2.2013 13:04, RV napsal(a):
> Myslim, ze videl - pokud tedy tryskou myslite telo injektoru. A videl
> jsem i masiny na jejich dekarbonizaci - v podstate silna UZ pracka.
>
> Bosch je dela dost dlouho a mam dost znamych co u Bosche delaji v
> ruznych fabrikach na ruzne systemy, kteryma jsou omotane dnesni motory
> - takze vim, s cim se tam potykaji, kdyz se s nima cas od casu potkam.
>
> I CR vstriku je jedna z nejdulezitejsich veci geometrie trysky - to
> jsou ty dirky o kterych pisete - jsou obrobeny velmi peclive a kazda
> nerovnost, vystupek zpusobi, ze tvar rozprasovaneho paliva neni
> homogenni. Vypada to pak nejak takto (tohle konkretne jsou injektory
> na benzin - nemam naladu hledat stejnej obrazek pro naftu) :
>
> http://www.fojtikservis.cz/image/obrazky/obr0033.png
>
> napalovani paliva vznika v okamzicich kdy povrchy uvnitr spalovaciho
> prostoru nemaji teploty, ktere zajisti samocisteni - treba v pripade
> studeneho motoru, kdy smes spatne prohoriva a ulpiva polospalena prave
> v okoli vyusteni trysek, kde se postupem casu napeka a zanasi peclive
> vyrobene tvary trysek
> ta nehomogenita pak zpusobuje zvysenou kourivost a take zpusobuje
> tepelne namahani pistu - muze vest az k jeho propaleni
>
> Radek Vicek
>
> Dne 11.2.2013 12:35, Jaroslav Buchta napsal(a):
>> Videl jste vstrikovaci trysky pro CR? Do spalovaciho prostoru trci
>> kuzel v kterem je 4-vice direk o prumeru par desetin mm z kterych se
>> rozprasuje nafta - tam se nema co zanaset.
>> Dulezite je zejmena to, aby se vnitrni hydraulicky mechanismus dobre
>> mazal, stejne tak vysokotlake cerpadlo. A turbo se normalne brutalne
>> zanasi sazema bez ohledu na palivo, nejlepsi je casteji tomu dat kotel
>> a vycisti se to samo.
> Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže
> nejste zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma
> zveřejnění, tisk, kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a
> připojených příloh je přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail
> omylem, oznamte to neprodleně jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail
> včetně jeho příloh trvale vymažte ze svého systému. Odesilatel e-mailu
> neodpovídá za jakoukoliv škodu způsobenou modifikacemi či zpožděním
> přenosu e-mailu.
>
>
>
> This e-mail and any attached files may contain confidential
> information. If you are not the intended addressee of this e-mail, you
> are hereby notified that any disclosure, printing, copying,
> distribution or dissemination of this e-mail and any attached files is
> strictly prohibited. If you receive this e-mail in error, please
> immediately notify the sender and permanently delete this e-mail and
> its attachments from your system. The sender of this e-mail does not
> accept liability for any damage that may be caused by any
> modifications or delay in the transmission of it.
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list