OT: generacni zmeny (bylo: Re: Vyucba elektroniky na Slovensku)

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pondělí Únor 11 10:51:23 CET 2013

Kdyby si děti a studenti byli schopni uvědomit
jak na ně společnost z vysoka kašle, když je
vzdělává tak, jak je to nyní běžné, byla by tu
revoluce která by otřásla celou Evropu.

Ale právě proto, že jsou nevzdělaní, tak si s nimi
společnost dělá co se jí hodí.
Jako dříve dva roky na vojně.

Na jednu stranu komplikovaná algebra nad iracionálními čísly a na druhou
stranu si nedovedou prakticky představit ohmův zákon.

Znají řeky Tasmánie, ale nemají představu jaký je rozdíl mezi komunistou
a fašistou a co byl odsun.

Prostě mládež jako kanónenfutr našeho blahobytu.

Omlouvám se, jak začnu psát co si myslím tak nevím kdy přestat.

Končím,
ZU