OT: generacni zmeny (bylo: Re: Vyucba elektroniky na Slovensku)

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pondělí Únor 11 10:29:35 CET 2013

To se ještě někde provozuje ? Nabyl jsem dojmu, že ta 50. je jen další
ze zbytečných zákonů, kterým nám otravují život.
Za totáče jsme chodili na zkoušky k velice přísnému revizákovi, nic nám
neodpustil. Po plyšáku jsem k němu šel na přezkoušení a nestačil jsem se
divit. Hodinu vyprávěl něco o Krakonošovi a pak to všem napsal v
podstatě bez zkoušky. Vyjádřil se k tomu asi takto:
"Jo, když vám to nenapíšu já, půjdete k někomu jinému a já chcípnu
hlady."

Mrazík