OT: generacni zmeny (bylo: Re: Vyucba elektroniky na Slovensku)

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Únor 11 10:58:46 CET 2013

Zdravim,

ja(jako vlastnik  §6) u nas musim 1x za tusim 2 roky, prokazatelne
proskolit lidi , kteri mohou zapnout vypadnuty jistic. Ten kdo neni
proskolen nesmi na jistic ani sahnout :) Tolik slova bezpecaka .

Jinak az me vyhodi, preskolim se na revizaka , takovy kseft jaky maji u
nasi organizace to se snad da srovnat jen s fotovoltaickyma elektrarnama.

snehulak