Windows, Bray a seriova komunikacia...

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Únor 2 12:55:13 CET 2013

Ja pouzivam 1.9b nejaka verzia 20111230b. Skusim este aktualnu verziu,
nemyslel som si totiz, ze by mohli byt rozdiely prave pri vypisovani
do okna a zapise na disk. Potrebujem to na vypis dat z eeprom pamati
pri testovani a vyvoji hw a nechcel som v prvom kroku programovat PC a
dalej chcel som ist na nejakej este rozumnej rychlosti aby to netrvalo
celu vecnost. Zial ak sa mi stratia udaje, je to problem.
Hyperterminal som skusal vcera vecer tiez a prvy dojem bol ten, ze
znaky nestraca a ze je naprogramovany inak ako bray.

A.

Dňa 2. február 2013 12:22, Stano <stano.hw na gmail.com> napísal/a: