Windows, Bray a seriova komunikacia...

Stano stano.hw na gmail.com
Sobota Únor 2 12:22:48 CET 2013

Zdravim, o aku verziu Bray terminalu sa jedna? Dlhu dobu som pouzival
20041226, teraz ako tu v HW prebehlo info skusil som 20130116. Nova je
rychlejsia. Ale mam podozrenie ze problem je skor v rychlosti zobrazenia
ako v samotnom UARTe. Staci si zapnut DEC, BIN, HEX a s kazdym dalsim
vidno ako rychlost vypisovania viditelne klesa. Pokial sa jedna o prijem
velkych blokov sprav alebo dlhodobe logovanie osveciol sa mi
hyperterminal z XP.
Aky je default timeout UARTu na windows som neskumal, vzdy si povodne
nastavenia ulozim, nastavim podla aktualnej potreby a po skonceni
programu vratim co bolo.Vychadzam z MSDN:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms810467.aspx
Zatial som nemal problem a to ani s velkymi blokmi dat bez medzier medzi
znakmi a to ani pri rychlostiach "co uart da".