Windows, Bray a seriova komunikacia...

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 5 09:18:48 CET 2013

Ten Bray je fakt nejakej divnej...

Vcera jsem laboroval s bootloadrem - nechodil mi prijem znaku do
zarizeni - abych nejprve vyloucil zavadu na desce tak jsem si tam nahral
nejakej exampl priklad, kterej prijatej znak vezme a posle obratem na
Tx. To nechodilo take.

Problem byl v inicializaci Rx pinu po startu MCU. Po spravne
inicializaci to znaky vracelo.

Jen tak na zkousku jsem tam zkusil pres Braye pustit nejakej cca 2kB
soubor (citelnej txt - muj mailovej podpis do TB)- vratilo se mi "v
podstate" to same, ale bylo videt, ze je tam chyb jak maku. A nejhorsi
je, ze to bylo pokazde jine.
Bohuzel jsem vcera chvatal a nenapadlo me zkusit nullmodem.

Nicmene jsem si rekl, ze zkusim ten upravenej bootloader a nahraju pres
nej uz drive odzkousenej HEX. Pri te chybovosti co jsem ale videl jsem
byl presvedcen, ze to skonci spatne. Nahraval jsem to pres ten SW co je
pribalenej u MikroE kompileru a vse se nahralo bez chyb a i zarizeni
fungovalo - zkousel jsem to nekolikrat - pokazde bez chyb.

Takze je otazkou co je vlastne spatne. Navic ten Bray tak nejak divne
pomrkava pri prekreslovani Rx okna. Vsechno to bylo pri 9600bps.

Radek Vicek