Windows, Bray a seriova komunikacia...

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Únor 1 22:27:03 CET 2013

Vdaka za info. Mne vypadlo toho viacej, cela resetovacia hlaska od
watchdogu, takze som sa tym zacal zaoberat a dokladnejsie testovat.

Programovat PC sa mi teraz nechce, mam rozrobeny hardware a chcel by
som ho dokoncit a preto si skor vsimam toho, ako postavit filozofiu
seriovej komunikacie, ako co realizovat a co vyslovene nepouzivat. Da
sa toho dost intuitivne zistit aj z toho braya a chyb, ktore sa tam
najdu pri testovani.

A.