Windows, Bray a seriova komunikacia...

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Únor 2 09:17:05 CET 2013

No, ale to mi zase prijde divne - ze by se ztratilo tolik znaku...

Ja to opravdu registruji na urovni maximalne jednoho ztraceneho znaku.

Jakou rychlosti komunikujete? A na jakem HW? Ja mam v PC strcenou PCI kartu:

http://www.axago.cz/cz/produkty/pci--pcie-adaptery/pci-adaptery/PCIA-SP.html

a mam vyzkouseno, ze seriove linky na ni chodi ve W7 fakt dobre.

RV