Windows, Bray a seriova komunikacia...

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Únor 1 19:57:33 CET 2013

Jojo ja si toho take vsiml, mel jsem na Braye pripojenej ten solarni
regulator na 19.2kbps a kazdou sekundu vypisuju cca 100B.

Cas od casu se stane, ze tam chybi nejakej znak. Treba misto 1000 je tam
1 00 nebo 100.

Nijak jsem to ale neresil a ted mi to bezi pripojene na muj SW napsanej
v Lazarusu, kterej to parsuje (uplne debilne bez jakychkoli kontrol) a
posila jako GET dotaz na web a tam se zda ze to nepada - rozhodne tam
data nechybi a ani cca po mesici behu nonstop ten SW nespadnul.

Takze to tipuju na nejaky problem v tom Brayovo SW.

RV