Re: Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Prosinec 30 11:41:15 CET 2013

 30.12.2013, 11:28:31

Pri vsi ucte, pro tenke draty typu UTP bych i klasickou bolsevickou
bakelitovou cokoladu povazoval za silne nevhodnou, natoz tenhle
novodobej low-cost clon.
U chobotu vidim pruzinove wago (nebo mozna cinske kopie) za caa 8 kc
/kus. Zadna velka lace to sice neni, ale IMHO preci jen snesitelne.
http://www.gme.cz/wago260-304-p820-050

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz