Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Prosinec 30 13:06:19 CET 2013

Dne 30.12.2013 11:41, gatilo napsal(a):
>   30.12.2013, 11:28:31
>
> Pri vsi ucte, pro tenke draty typu UTP bych i klasickou bolsevickou
> bakelitovou cokoladu povazoval za silne nevhodnou, natoz tenhle
> novodobej low-cost clon.
> U chobotu vidim pruzinove wago (nebo mozna cinske kopie) za caa 8 kc
> /kus. Zadna velka lace to sice neni, ale IMHO preci jen snesitelne.
> http://www.gme.cz/wago260-304-p820-050
>
> S pozdravem Pavel

O UTP není řeč, to končí v Krone páscích.

JYTY 2x2x1 však již specifikaci Krone pásku nevyhovuje, proto používám
zmíněnou čokoládu.
Šroubovací kontakt čokolády pak není složen z třmínků a pásku se závitem
pro šroubek, jak je obvyklé u novodobejch low-cost klonů, ale je to
klasický výlisek(?) se závity pro upevňovací šrouby. Jde to koupit i
dnes, zdali u chobotů, to nevím.
Pokud jde o řadové svorkovnice, běžné mi nevyhovovaly rozměrově, dvou- a
vícepatrové pak cenou. To WAGO je 5mm široké a na DIN lištu navíc
potřebuje adaptér (třeba 209-123).

JF