Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Prosinec 30 10:32:26 CET 2013

Dne 30.12.2013 8:40, Kručinský Ladislav napsal(a):
> Pane Foldyno možná budu za blba ale tou "přístrojovou svorkovnicí" myslíte klasickou šroubovací "čokoládu" (v současné době už ve veselých barvách a ne tak křehkou) nebo něco sofistikovanějšího ?
>
> Zdravím,
> Kručinský

Ano, přesně tak :-)
Třeba
http://www.elektro-paloucek.cz/elektromaterial/svorky-svorkovnice/svorkovnice-pristrojove/pristrojova-svorkovnice-2-5-mm

Vyšlo mi to líp prostorově, protože jsem měl podd lištou dost místa, kam
se mi ty svorkovnice vešly. Normální řadové svorky se mi na lištu
nevešly, patrové mi připadaly drahé (při srovnání s tou čokoládou).

Jeden obrázek je lepší než stránka keců :-)

http://obrazky.foldynovi.cz

JF