OT bleskmobil *

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 12 17:30:59 CET 2013

Odepiš jsem se nedávno zbavil právě z důvodu, že mě nebavilo to hlídání 40
minut a ještě do jaké sítě volám. Jako hlavní karta je to nepoužitelné.
Jedině jako doplněk na příležitostné delší hovory mezi pár známými...
Takže z pohodlností dám přednost kartě, kde budu volat do všech sítí za
stejnou sazbu nebo jen s menšími rozdíly.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiri LINHART
Sent: Thursday, December 12, 2013 11:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT bleskmobil *

Limit je dobrý a občas ho využiji hlavně když volám na neznámá čísla nebo
upozornění na to že jsem toho provolal už dost.
Hlavně v době když jsou čísla jiných operátorů přidělena někomu jinému a
hlavně když starší tarifi např. Odepiš je po provolání 40 volných minut
nehorázně draho účtován a zjištění volných minut není zase tak jednoduché.

JL