OT bleskmobil *

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Čtvrtek Prosinec 12 11:59:12 CET 2013

Limit je dobrý a občas ho využiji hlavně když volám na neznámá čísla nebo
upozornění na to že jsem toho provolal už dost.
Hlavně v době když jsou čísla jiných operátorů přidělena někomu jinému a
hlavně když starší tarifi např. Odepiš je po provolání 40 volných minut
nehorázně draho účtován a zjištění volných minut není zase tak jednoduché.

JL