OT bleskmobil *

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 12 17:35:13 CET 2013

Mně právě tarif přijde výhodnější. Náklady si pohlídám dobře a nebudu muset řešit, kdy mi vyprší kredit. Taky když si v zahraničí nečekaně delším hovorem vyčerpám kredit a nebudu muset někoho v CZ požádat, aby mi ho dobil.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Mirek Prokop
Sent: Thursday, December 12, 2013 8:52 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT bleskmobil *

Nevýhodou ČEZ je, že se nejedná o předplacenku ale o tarif s kterým nemáte náklady pod kontrolou. U ČEZ nelze nastavit ani měsíční limit, viz:
http://www.cez.cz/cs/co-delat-kdyz/mobil/vyuctovani-za-sluzby/3.html

Jako udržovací operátor se dá ještě použít KAKTUS:
http://www.mujkaktus.cz/

Výhody:
- předplacenka
- platnost kreditu 12 měsíců
- minimální dobití 50Kč
- tarifikace 1+1
- samoobsluha na www nebo přes aplikaci

Nevýhody:
- cena volání 2,9Kč/minutu (ale pokud se z toho nevolá tak je to jedno)
- nemají operátora na telefonu, jen přes Facebook
- zřejmě není přenos e-mail na SMS

S pozdravem,

Mirek Prokop