Oprava monitoru- kondenzátory

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Prosinec 1 21:42:36 CET 2013

Spravoval jsem monitor se stejně se projevujíci závadou. Vše vypadalo v
pořádku, všude jsem naměřil správná napětí. Teprve osciloskop ukázal
příčinu. Na napájecím napětí byly jehlové impulsy s amplitudou cca 10V
zasahující do cca 1/3 úrovně napájecího napětí. Ty impulsy resetovaly
procesor monitoru. Způsobené to bylo vadnými kondenzátory. U Vás to
třeba nejsou kondenzátory ale zkuste kouknout na to napájecí napětí.

     Martin.