Oprava monitoru- kondenzátory

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Prosinec 29 12:12:09 CET 2013

Zdravím,
navazuji na uvedené vlákno a chci poreferovat o stavu.

když jsem se k tomu po 14 dnech dostal, tak jsem chtěl ověřit ty svody na
tlačítkách, napětí přímo na švábu atd, tak jsem to zapnul a ono to fungovalo!

Složil jsem to do použitelné podoby a od té doby to používám.
Občas se stane - cca 1x za týden, že se monitor vypne, ale jinak to běží OK.

Takže pravou příčinu jsem nenašel, ale nechtě a nevědomky jsem na něco šáhl a
ono to evidentně  pomohlo.

Takže zatím je to 1:1 a jsem zvědav jak se to bude vyvíjet dále.

Díky

Zapik