STM32: IDE

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Sobota Srpen 31 11:27:19 CEST 2013

Zdravim,
jeste jednou openocd je dle meho soudu dobre odladeny, samotne openocd chyby nema. Nicmene potrebuji hodne znalosti ! Prokousat se temi znalostmi znamena se neco naucit. Je jen otazkou, zda to je Vasem zameru.
Uvedu priklad:
- musim si rozmyslte jaky JTAG (napr. ten od Kramara ma prehazene piny nez vetsina stnadardnich JTAG a musi se v kodu upravit)
- musim se pri FTDI rozhodnout jakou potrebuji usb knihovnu,
- musim znat Cortex, napr preruseni, aby se dokazala dobre udelat inicilazace na nejakem testu,
- musim znat Cortex a to z casti instrukcni sadu ci rozdeleni thumb2, adresni prostor, sude a liche cisla adress .. btw na mcusimply je v CJ pekne povidani
- musim znat prikazy GDB,
- musim se OPENONCD dozvedet verze a nastaveni config,
- nakonec musim znat konfiguraci v IDE.

Ano, tim se musim prokousat, pokud to neznam. Je otazka zda to mam znat a nebo jit  do jednodussiho procesoru. Nebo si koupit od ST-link levne JTAG dongle a na webu je preklad od freechoplin nebo jak se to jmenuje a jsem o kus znalosti dal.
Rozhodne si myslim, ze spoustu uvedenych znalosti pokud chce nekdo delat s Cortex, atp. vyuzije. Pokud bych chtel nekoho naucit programovani, tak to na to neni, tam skoncim u arduino, jeho prostredi, par senzoru, cyklu, matematicky, fyziky a bude to
z meho pohledu zajimavejsi. Ucit se programovat Cortex je se pripravat na toto cpu do realneho zivota nyni, jenze za 5 let zde bude jine cpu.

Jirka