STM32: IDE

František Burian BuFran na seznam.cz
Sobota Srpen 31 11:01:22 CEST 2013

Souhlasím, parser je dobrá věc. A nic nebrání někomu připravit kompilační
prostředí do VS.
Možná je to dobrý tip na nějaký studentský projektík ... no popřemýšlím o
tom.

P.S. Zkompilovat openocd tak aby fungovalo opravdu není sranda, chce to
hodiny, či dny
hledání, které patche patří ke gcc-arm, které knihovny je potřeba
přilinkovat ... následné
ladění a hledání proč to zase nefunguje, padá to když se k tomu gdb připojí
atd ... Vím že
nejsem dokonalý, studenti ale potřebují programovat jako pomůcku k tomu aby
mohli dělat
na svých projektech, nejsme informatici.

Franta.

---------- Původní zpráva ----------
Od: nesvacil na posys.cz <nesvacil na posys.eu>
Datum: 31. 8. 2013
Předmět: Re: STM32: STM32F051 discovery UART

"

Zdravim,
pokud IDE nema dobrou intelisence, tak je to malo produktivni. V dnesni dobe
pri pouzivani ruznych knihoven, praci v kolektivu se ucit všechny průkazy
nazpaměť je prežitek dávnych dob. Je lepe pokud se clovek soustredi pouze na
problematiku co ma resit a ne na hledani prikazu v IDE. To plati pro
studenty dvojnasob.
C::B,Eclipse na to meni tak dobre jako VS. Napr atmelstudio, ktere je na tom
zalozene. Zobrazit prikaz (metodu, ci funkci) pripadne i s napovedou je
zaklad.
Jirka