Paralelni razeni MOSFETu v lin. rezimu

Středa Srpen 14 09:21:13 CEST 2013

Takové šroubové spoje se nedotahují, používají se elektrikářské podložky:

http://www.fabory.cz/img/scale.rb?img=8451562634179456.gif&w=710&h=372

(Přesné označení je "kontaktní pojistná podložka".)

Agresivní prostředí mě nenapadlo, něco na tom bude. Ale dilataci drátu by
řešily ty pružné podložky a styčná plocha by taky nebyla tak malá. Drát má
průměr třeba 2mm a konec zavřený mezi dva kusy mědi by mohl mít i několik
centimetrů, navíc když by tam byla připravená odpovídající drážka, drát by
se do ní trochu zalisoval. Pokud jde o elektrické spojení, bylo by to IMHO
stejně dobré jako to pájení.

P.K.