OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Bitovod hw na prelude.cz
Úterý Srpen 13 12:29:46 CEST 2013

V androidim smartphonu u sebe i u me lepsi polovicky mame Navigon a velka
spokojenost - je pravda, ze obcas si s ni udelame vylet misty, kam bych
normalne nezajel, ale zase je to mnohdy hezky vylet :) Ne ze by bloudila, to
nikdy, jen ta nejkratsi nebo nejrychlejsi trasa obcas vede i pres ruzne
lokalni tankodromy, prestoze vedle vede silnice prvni tridy, ktera je ovsem
podle mapy o sto metru delsi. Chce to u rizeni trochu premyslet, ale to asi
u kazde navigace.

Pavel Kutina

On Tue, 13 Aug 2013 11:01:37 +0200, J.Polivka wrote