navigace v telefonu nebo samostatne

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Srpen 13 12:28:17 CEST 2013

Dobrý den,

nejprve bude dobré zjistit, kdo jaké používá mapové podklady - jestli
Teleatlas, nebo Navteq. Dříve se mi lépe jezdilo podle teleatlasových map.

Od začátku navigací používám navigace v mobilu, dříve jsem měl i on-line
navigace. Skvělý byl Wayfinder, než ho koupil Vodafone a zlikvidoval. Do
loňska jsem používal Navigon s iPhone, ale po koupi Garminem se
nepochopitelně zhoršil. Nyní používám Sygic cca rok (ale taky mě párkrát
vypekl).

Paradoxně nejlépe navigují ty graficky zcela šílené mapy od Apple. Mapové
podklady mají od TomToma. Sice vypadají jak Wondows 1.0, mluví podobně jak
Jan Poucha (1.5 roku), ale vedou dobře, třeba tady v Praze vymýšlejí trasy,
které bych použil podle zkušenosti.

Párkrát jsem jel s nějakou levnou "krabičkovou" navigací, ale bez komunikace
s okolím mi přišla úplně slepá. Za sebe bych doporučil navigaci v mobilu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com