OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Srpen 13 11:43:29 CEST 2013

Čo sa týka pokrytia a podrobnosti máp, tak mi zatiaľ vždy najlepšie
vyšiel Garmin.
Hlavne v menej bežných krajinách ako Srbsko, Macedónsko a podobne (pri
dovolenkových potulkách)
Ale aj v našich krajinách majú niektorí iní výrobcovia mizerné pokrytie
v menších obciach (chýbajú ulice či čísla domov)

Ďalšou výhodou Garminu je dobrá ponuka turistických topografických máp.

IK