OT: navigace v telefonu nebo samostatne

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Úterý Srpen 13 12:38:56 CEST 2013

Používám Garminí GPS s jejich mapama a několikrát mě chtěla prohnat
smyčkou.

Typická situace: silnice, vedle ní je vesnice a má na začátku i na
konci napojení. GPS vymyslela že mám na vzdálenějším sjezdu sjet, projet tou vesnicí
směrem zpátky a opět se napojit na původní silnici na prvním sjezdu.
Nedovedu si to vysvětlit, jedině že by délka vesnice byla záporná.

Naštěstí jsem neposlechl :-)

Tomáš