Zarovka

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 6 12:26:02 CEST 2013

 6.8.2013, 12:15:11

Pred casem jsem delal takovej malej testik ruznych sv. zdroju:
http://as456.minus.com/mbc7yU3Fmp8cPF

Abych mel duvod, vymenit kompaktni zarivky, v mem pripade
Osram Dulux S, za LED, musely by ty LEDky mit CRI alepon 85, lepe 90,
merny vykon 80, lepe 100 lm/W a byt dostupne za rozumny peniz.
Zatim jsem nic takoveho nenasel, ale treba tyhle Citizeny se tomu uz
docela priblizuji
http://www.tme.eu/cz/details/cl-l233-mc13w1-c/led-diody-vykonne-ostatni/citizen/#

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz