Zarovka

Středa Srpen 7 15:54:26 CEST 2013

S 90-100 lm/W je trochu problém, je to katalogová hodnota obvykle při 25
st.C a při menším proudu. Cree XP-G s max. proudem 1,5A a s rozumným
provozním 0,7A má účinnost udávanou při 0,35A. V reálných podmínkách
tyhle parametry nedosáhnete. Já jsem si nechal udělat hliníkové tišťáky
na ledky Osram Oslon square. Obchodník v SOS mi tvrdil, že
LCWCQAR.EC-MQMS-5R8T-35, 3000K, CRI 80 nejsou tak růžové, jako XP-G.
Jsou úplně stejné.  Teď začali dělat LCWCQAR.CC-LUMQ-5R8T-1, 3000K, CRI
min. 90, typ. 96. Jsou úplně jak žárovka, jen ta účinnost je menší.
Proti XP-G jsou za polovinu. U těch LCWCQAR.EC byl problém že dopředu
svítily víc růžově a do stran víc žlutě. U LCWCQAR.CC to už taky dost
srovnali.
Anděl