Zarovka

Neděle Srpen 4 11:04:02 CEST 2013

Koupil jsem je v SOS. Nechápu důvod, ale mají je tam psané jako na
objednávku po celém balení 600 ks.
http://www.soselectronic.cz/?str=371&artnum=W030428&name=osr-lcwcqar-cc-lumq-5r8t-1
Povedlo se mi, že jejich dodavatel měl balení rozdělané a dokázali mi
poslat 100. Když kouknu na jejich stav zásob, myslím že by to ještě mělo
jít. Zkuste jim napsat.
Jinak jste jedním z mála, kdo honí kvalitu světla. Když jsem procházel
http://forum.fotonmag.cz/ každý honí lm/W, někdo dokonce je ochotný
ustoupit od teple bílé aby to víc svítilo :-) a CRI tam nikdo neřeší.
Když už se s tím ti lidi takhle zabývají, trochu to nechápu. Asi jsou už
všichni zblblí z čínských úsporných žárovek a nevědí, jak svítí poctivá
tepelná koule :-)
Anděl