[OT] OCR snimku cisla + par znaku, symbolu

Marek Peca marek na duch.cz
Pondělí Duben 29 10:28:27 CEST 2013

> Pokud ma nekdo vice zkusenosti, muze posoudit sance na spolehlivy prevod
> snimku z prilohy na znaky?
> Zkusil jsem nejaky zakladni priklad z tesseract a vysledky spis nic nez moc
> (obraz jsem ruzne upravoval na binarni atp. viz n1.tif, tam to dekodovalo na
> coz neni uplne spatne, jednak by se dal obraz jeste vylepsit a jednak lepe
> nastavit parametry rozpoznavani, ale ke spolehlivosti to bude mit IMHO
> daleko...)
> Navic je tento soft ponekud moloch, nema nekdo tip na jednodussi variantu
> [...]

Soude dle obrazku, zde je urcite OCR silny kalibr a ne uplne dobry
prostredek. Nauceni na zname vzory vede. Vzhledem k tomu, ze znaky mohou
byt asi ruzne posunute, natocene atd. bych radil pouzit ne primo obrazova
data, ale nekolik funkci techto dat, invariantnich ci malo variantnich
vuci tomu, co nas nezajima (posuny, mala otoceni).

ZdraviM.P.