[OT] OCR snimku cisla + par znaku, symbolu

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Duben 29 11:08:54 CEST 2013

 29.4.2013, 11:02:25

Softwarove rozpoznavani SPZtek u silnicnich kamerovych systemu, ma vetsi
uspesnost nez clovek. A protoze tu vasi ukazku, i ja, poloslepec
precku velmi snadno, jiste to jde udelat s velmi velkou spolehlivosti.
Ale jiste to bude otazka vhodnych algoritmu, coz neni az tak
trivialni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Jaroslav Buchta napsal:

> Pokud ma nekdo vice zkusenosti, muze posoudit sance na spolehlivy prevod
> snimku z prilohy na znaky?
> Zkusil jsem nejaky zakladni priklad z tesseract a vysledky spis nic nez
> moc (obraz jsem ruzne upravoval na binarni atp. viz n1.tif, tam to
dekodovalo na  >> PA 66 - G E3f7BT<