[OT] OCR snimku cisla + par znaku, symbolu

Pondělí Duben 29 10:20:04 CEST 2013

Pokud ma nekdo vice zkusenosti, muze posoudit sance na spolehlivy prevod
snimku z prilohy na znaky?
Zkusil jsem nejaky zakladni priklad z tesseract a vysledky spis nic nez
moc (obraz jsem ruzne upravoval na binarni atp. viz n1.tif, tam to
dekodovalo na  > PA 66 - G E3f7BT<
  coz neni uplne spatne, jednak by se dal obraz jeste vylepsit a jednak
lepe nastavit parametry rozpoznavani, ale ke spolehlivosti to bude mit
IMHO daleko...)
Navic je tento soft ponekud moloch, nema nekdo tip na jednodussi
variantu treba omezenou na zakladni znaky stejne velikosti? Druha
moznost je srovnavani se vzorem, protoze se budou rozlisovat asi jen 2-4
varianty kodu.