Domaci solarni energetika...

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Duben 25 12:45:15 CEST 2013

Kdyz vezmu stary akumulator z auta, co uz v zime nestartuje, tak ma myslim stale dobrou kapacitu, 40-80Ah dle auta. Takovych ma asi kazdy par...

Mate tipa na ten solarni panel 5-20w /12V v nejake rozumne (rozumnejte vyhodne) cene plus diodove svetlo tak 2w s cidlem svetla? Ze bych to nechal svitit pri setmeni stale.

Ze bych si to dal do chodby, strecha je sikmo na jih takze idealni :-)

Odesláno z iPadu