Domaci solarni energetika...

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 25 13:18:20 CEST 2013

Dne 25.4.2013 12:45, Na napsal(a):
> Kdyz vezmu stary akumulator z auta, co uz v zime nestartuje, tak ma
> myslim stale dobrou kapacitu, 40-80Ah dle auta. Takovych ma asi kazdy
> par...
problem je ze ten autoakumulator neni staveny na hluboke vybijeni - po
par cyklech (zvlast ten uz odvareny v aute) pujde do haje - budete v nem
akorat varit vodu

> Mate tipa na ten solarni panel 5-20w /12V v nejake rozumne
> (rozumnejte vyhodne) cene plus diodove svetlo tak 2w s cidlem svetla?
> Ze bych to nechal svitit pri setmeni stale.
na to co chcete pocitejte minimalne tech 20Wp - trvaly vykon z takoveho
panelu (prumerny) je tak 0.5-1W - za pouziti vsech ficur ala MPPT

panelu je vsude mraky - treba na i4wifi.cz

> Ze bych si to dal do chodby, strecha je sikmo na jih takze idealni
> :-)

no na te strese pozor - ze maji FVP teplotni zavislost jsem vedel, ale
necekal jsem ze takovou - v mrazu ten muj 20Wp panel daval az 24-26W -
ted je to tak o 10W mene - muzete se kouknout na dnesek - dost me to
prekvapilo:
http://www.cncnet.info/solar/index2.php

je dobre ho dat nekam kde to aspon trochu muze foukat, pokud nemate
aspon trochu vykonovou rezervu

RV