OT (mirne): Dealextreme - klasicky globalizacni bordel
Pavel Kutina
hw na prelude.cz
Sobota Duben 13 21:32:26 CEST 2013
No to je moc fajn - z DX nejspis zadne penize nedostanete a CP to nezajima,
dokud nepoda reklamaci odesilatel a ten se na to vykasle. Genialni. Naprosto
netusim, co s tim - obratit se na postovniho ombudsmana
(http://www.ceskaposta.cz/cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman-id29097/)?
I kdyz je otazka, co muzete ziskat - zbozi i penize ma DX, takze CP je
vlastne ze hry venku a od ni nic nedostanete, leda tak prislib, ze priste se
snad pokusi vynalozit mimoradne zvysene usili k zalozeni oznameni o doruceni
do te spravne schranky. Takze otravovat DX a zkouset se domluvit s nimi - i
kdyz tam bych to videl tedy velmi blede, alespon podle te komunikace, kterou
mam za sebou ja.
Pavel Kutina
----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 13, 2013 8:37 PM
Subject: Re: OT (mirne): Dealextreme - klasicky globalizacni bordel
Já teď řeším s DX jiný problém. Vinou nedoručení balíčku ( ani
oznámení, údajně nedopatřením zůstal někde na úložišti ) ČP se balíček
po 14 dnech vrátil dodavateli.
Ve trackingu je ale status "doručeno" a když jsem žádal u DX.com o
opětné doručení, sdělili mi, že již balíček byl doručen, a že není co
znovu doručovat.
Tak nevím co teď s tím, vedoucí z ČP pošty 23 Plzeň mi sdělil, že
reklamaci musí podat odesílatel, ten se na to samozřejmě vykašle....
viz. zpráva od nich.
Jinak teď přišlo rychle a bezproblémově pár zásilek z aliexpres.com, asi
se tam "přesunu" :-)
Dne 13.4.2013 11:16, Jirka napsal(a):
> Tak se musím podělit o čerstvou zkušenost s nákupem z DX. Udělal jsem jich
> tam už docela dost, takže můžu hodnotit vývoj situace...
>
> Z počáteční bezproblémové a rychle jednající firmy (před několika lety) se
> vyvinul moloch, u kterého pravá ruka neví, co dělá levá.
>
> Včera jsem si psal s jejich operátorkou (chat přes Live person) a tázal
> se, proč má moje objednávka už týden status "payment confirmed", aniž by
> se stalo cokoliv dalšího (na http://cs.dx.com/FAQ/Detail/8 píšou o postupu
> odesílání cosi krapet jiného).
>
> Sdělila mi, že zboží není skladem a že snad za týden bude, ať se zeptám.
> Na dotaz, proč na kartě výrobku není info o nedostupnosti, v podstatě
> neodpověděla.
>
> Dnes ráno přišel mail potvrzující odeslání zásilky...
>
> Věcně jsem samozřejmě rád, ale firemní systém, který tohle umožňuje, se
> nedá skutečně nazvat jinak, než bordel.
>
> No a proč píšu globalizační? Podle mých zkušeností je tento typ bordelu
> úzce svázán s velikostí a hlavně "růstem" firmy, v níž se ztrácí možnost
> normální domluvy s konkrétním člověkem, který by měl o věci skutečný
> přehled a hlavně by měl zájem na tom, aby věci fungovaly...
>
> Ano, jsou jiné obchody, je eBay atd., ale píšu o DX.
>
> ---
> Jirka
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list