OT (mirne): Dealextreme - klasicky globalizacni bordel

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Duben 13 22:03:40 CEST 2013


Dne 13.4.2013 21:32, Pavel Kutina napsal(a):
> No to je moc fajn - z DX nejspis zadne penize nedostanete a CP to 
> nezajima, dokud nepoda reklamaci odesilatel a ten se na to vykasle. 
> Genialni. Naprosto netusim, co s tim - obratit se na postovniho 
> ombudsmana 
> (http://www.ceskaposta.cz/cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman-id29097/)? 
> I kdyz je otazka, co muzete ziskat - zbozi i penize ma DX, takze CP je 
> vlastne ze hry venku a od ni nic nedostanete, leda tak prislib, ze 
> priste se snad pokusi vynalozit mimoradne zvysene usili k zalozeni 
> oznameni o doruceni do te spravne schranky. 
Ano, presne tak, prislib jsem dostal,  nicmene to uz tu zasilku nezachrani.
> Takze otravovat DX a zkouset se domluvit s nimi - i kdyz tam bych to 
> videl tedy velmi blede, alespon podle te komunikace, kterou mam za 
> sebou ja.
Ja uz jsem to vzdal, na veskere e-maily dostavam odpoved, ze balicek byl 
dorucen, a ze s tim nemohou nic delat :-(

>
> Pavel Kutina
>
>
> ----- Original Message ----- From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
> To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Sent: Saturday, April 13, 2013 8:37 PM
> Subject: Re: OT (mirne): Dealextreme - klasicky globalizacni bordel
>
>
>
> Já teď řeším s DX jiný problém.  Vinou nedoručení balíčku ( ani
> oznámení, údajně nedopatřením zůstal někde na úložišti ) ČP se balíček
> po 14 dnech vrátil dodavateli.
> Ve  trackingu je ale status "doručeno" a když jsem žádal u DX.com o
> opětné doručení, sdělili mi, že již balíček byl doručen, a že není co
> znovu doručovat.
> Tak nevím co teď s tím, vedoucí z ČP pošty 23 Plzeň mi sdělil, že
> reklamaci musí podat odesílatel, ten se na to samozřejmě vykašle....
> viz. zpráva od nich.
>
> Jinak teď přišlo rychle a bezproblémově pár zásilek z aliexpres.com, asi
> se tam "přesunu"  :-)
>
>
>
> Dne 13.4.2013 11:16, Jirka napsal(a):
>> Tak se musím podělit o čerstvou zkušenost s nákupem z DX. Udělal jsem 
>> jich tam už docela dost, takže můžu hodnotit vývoj situace...
>>
>> Z počáteční bezproblémové a rychle jednající firmy (před několika 
>> lety) se vyvinul moloch, u kterého pravá ruka neví, co dělá levá.
>>
>> Včera jsem si psal s jejich operátorkou (chat přes Live person) a 
>> tázal se, proč má moje objednávka už týden status "payment 
>> confirmed", aniž by se stalo cokoliv dalšího (na 
>> http://cs.dx.com/FAQ/Detail/8 píšou o postupu odesílání cosi krapet 
>> jiného).
>>
>> Sdělila mi, že zboží není skladem a že snad za týden bude, ať se 
>> zeptám. Na dotaz, proč na kartě výrobku není info o nedostupnosti, v 
>> podstatě neodpověděla.
>>
>> Dnes ráno přišel mail potvrzující odeslání zásilky...
>>
>> Věcně jsem samozřejmě rád, ale firemní systém, který tohle umožňuje, 
>> se nedá skutečně nazvat jinak, než bordel.
>>
>> No a proč píšu globalizační? Podle mých zkušeností je tento typ 
>> bordelu úzce svázán s velikostí a hlavně "růstem" firmy, v níž se 
>> ztrácí možnost normální domluvy s konkrétním člověkem, který by měl o 
>> věci skutečný přehled a hlavně by měl zájem na tom, aby věci 
>> fungovaly...
>>
>> Ano, jsou jiné obchody, je eBay atd., ale píšu o DX.
>>
>> ---
>> Jirka
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list