OT (mirne): Dealextreme - klasicky globalizacni bordel

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Duben 13 20:37:54 CEST 2013

Já teď řeším s DX jiný problém.  Vinou nedoručení balíčku ( ani
oznámení, údajně nedopatřením zůstal někde na úložišti ) ČP se balíček
po 14 dnech vrátil dodavateli.
Ve  trackingu je ale status "doručeno" a když jsem žádal u DX.com o
opětné doručení, sdělili mi, že již balíček byl doručen, a že není co
znovu doručovat.
Tak nevím co teď s tím, vedoucí z ČP pošty 23 Plzeň mi sdělil, že
reklamaci musí podat odesílatel, ten se na to samozřejmě vykašle....
viz. zpráva od nich.

Jinak teď přišlo rychle a bezproblémově pár zásilek z aliexpres.com, asi
se tam "přesunu"  :-)