OT (mirne): Dealextreme - klasicky globalizacni bordel

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Duben 13 11:38:32 CEST 2013

Tohle je u DX v podstate normalni. Objednaval jsem tam uy docela dost veci,
tu a tam se to na necem kousne. Nedavno jsem kupoval nejakou nabijecku a
baterku k fotaku (nejaky mrnavy kompakt od sonyho), asi po ctrnacti dnech od
platby mi napsali, ze neni skladem a ani nevedi kdy bude, a ze tedy co s tim
maji delat. Tak jsem jim napsal, at to stornuji a platbu mi nakreditujou.
Odpovedeli ze teda jako dobre a ja oboji objednal vyrazne draz na Amazonu.

Asi za tri dny mi prisel mail z DX, ze tedy moji objednavku stornujou
(nemeli ani tu nabijecku, ani tu baterku), a ze kterej item chci stornovat.
Tak jsem jim odepsal, ze oba. Odpovedeli, ze OK a ze teda tu baterku
posilaj, protoze ji uz maj na sklade. No a o tri dny pozdeji prisel mail, ze
tu nabijecku naskladnili a ze mi ji taky odeslali...

Samozrejme mezi kazdym mailem ode mne a jejich odpovedi byl tak den a tri
dny prostoj, nemluve o tom, ze v tom maailu byla pravidelne odpoved na neco
jineho, nez jsem psal ja (tedy ne ze by se jim pomotaly maily, jen si
myslim, ze hrali o cas), pripadne muj "prikaz" potvrzeny zpusobem, ktery
jsem nechtel. Jak u blbejch na dvorku.

No nic, kdybyste nekdo chtel nabijecku na Sony T77, tak mi tu jedna
prebyva... Kazdopadne na DX jsem nezanevrel, jen jsem se vybavil malicko
vetsi trpelivosti a nechavam je, aby to u nich nejak dozralo samo. Krome
toho jsem se naucil pouzivat i jine cinske eshopy, takze z DX nakupuju o
neco mene.

Pavel Kutina