Hodinky ESV3

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pondělí Duben 1 23:48:35 CEST 2013

To jste tedy také už pamětník. RPK už mi úplně vypadlo z paměti. Vždycky
jsem si říkal, že ty generátory vychylovacího napětí u přehledového
radaru musí být docela složité. Až jsem to v RPK viděl rozebrané -
vychylovací cívky se otáčely kolem hrdla obrazovky a bylo vymalováno.
Mám takový dojem, že těch 400 Hz měly i Něvy a Volchovy, které původně
byly na nějakém křižníku. Takže Saša s tou ponorkou asi nebyla daleko od
pravdy.

Mrazík