MplabX projekty

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Září 24 07:22:20 CEST 2012

Jano, je to mozne, ze som to hovoril. Ide im to pomalsie nez by som
cakal - asi nie som zvyknuty na korporatny styl prace :-)
Ale zas na druhu stranu vidno, ze na tom pracuju. Su tam este chyby,
hoci ostatny release bol uz taky, ze som si fakt hovoril ze to
testnem, ale lenoivost a lipnutie k starym osvedcenym veciam nakoniec
zvitazila - plus to stare dobre: neopravuj to, co funguje.

AS5/AS6 u Atmelu ma jednoduchsie poziciu v tom, ze nemusi podporovat
tri rozdielne operacne systemy. Zda sa, ze Microchipom toto robi dost
starosti. Myslim, ze keby to robili iba pre Windows, tak to maju uz
davno v pouzitelnej forme - a ja ako ich zakaznik by som si to uprimne
zelal. Radsej funkcny produkt pre Windows ako nefunkcny
multiplatformny zazrak.

Dňa 24. septembra 2012 6:36, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: