MplabX projekty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 24 06:36:24 CEST 2012

 Ja viem, ze Vam neodpoviem na to, co sa pytate a vo vseobecnosti
> taketo typy poznamok nemam rad, ale... dajte radsej od MPLABX ruky
> prec, aspon na par mesiacov. Je to stale dost polovicaty  a nedorobeny
> projekt pre profi pracu. Chce to este cas na vyzretie.

Hm, nepisal si pred par mesiacmi to iste?

Neber to ako rypanie, len ako povzdych.

Na "druhej strane frontu" u Atmela sa zda, ze tie detske problemy s AS5/AS6 za tych par mesiacov vyriesili - ta cast uzivatelov, ktori su uz zmiereni s tym ze si stiahnu par stovak megabajtov (plus dalsich par na apgrejdy dotnetu a cojaviemcoho), minu nejaku tu desiatku gigabajtov z disku, pockaju si nejaku tu minutku vzdy ked sa to spusta, aby mali k dispozicii nieco ako luxustnejsi editor s debuggerom - nuz tak ti sa zda ze uz su vcelku spokojnu... :-|

wek