Prosba - monostabilni obvod s MCU -- tentokrat ne-mcu riesenie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 20 22:52:24 CEST 2012

(Povodne vlakno zacina na http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2012-August/421227.html , riesenie je na http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2012-September/422214.html )

Ciste nahodou som narazil na obvod, ktory az prekvapujuco dobre sedi s povodnymi poziadavkami. Kupit sa neda (otrlejsi by mohli skusit vyzobrat vzorku :-) ), pisem o nom len kvoli tomu, ze je to trocha iny pohlad na tento trivialny ale pomerne bezny problem. Spisal som na http://www.mikrozone.sk/news.php?extend.900.2

(Dovolil som si obist manual redaktora a clanok som uverejnil bez sefredaktorovho pozehnania (a najma jeho redakcnej upravy) - dufam, ze vazeni kolegovia z hw-list odpustia ustupok forme voci obsahu; a myslim, ze tym par skalnym, co chodia na uzone :-( , to tiez nebude vadit... )

wek