Vyvoj materialu a jine (bylo: Re: Opleteni koaxialu...)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Září 20 14:33:11 CEST 2012

Souhlasím se závěrem o dodržování postupů a technologií. Mám tu čest s
bobrovkami z 20. let minulého století (1. republika). Jsou nedotčené (až
na občas ulomené či opotřebené zámky, to je ale mechanická záležitost)...

Cihly z téže doby jsou na tom stejně a vězte, že vyvrtat do nich díru je
někdy náročnější než do kvalitního betonu.

Pálené materiály z období reálného bolševismu jsou zpravidla jedna velká
tragédie.

Jak je to teď, to je otázka...

---
Jirka