Vyvoj materialu a jine (bylo: Re: Opleteni koaxialu...)

Čtvrtek Září 20 14:20:19 CEST 2012

Já mám na baráku betonové tašky právě proto, že jsem viděl co dokázaly
pálené ze 60. a 70. let. Asi se moc šetřilo na energii a za 15 let se
sypaly. Kde mám záruku že se to teď dělá poctivě? Betonové se
doporučovaly na horách, kde víc mrzne. Každý materiál má svoje pro a
proti a důležité je dodržení technologie výroby a zpracování.
Zmiňované upadlé tranzistory mělo nejspíš na svědomí agresivní (iontové)
tavidlo a jeho nedokonalý oplach. V Tesle se údajně u televizí občas
objevovala podobná závada a zjistilo se, že pracovnice ve výrobě měla
mezi prací v ruce jabko. Ty zbytky šťávy to dokázaly za delší dobu vyžrat.

Anděl