Vyvoj materialu a jine (bylo: Re: Opleteni koaxialu...)

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Září 20 14:37:23 CEST 2012

No za komunistu byly palene stresni tasky katastrofa, protoze to palili
z kdeceho. Prave proto se na vesnicich pouzivaji na opravy predvalecne
poctive palene tasky, ktere jsou i dneska v dobrem stavu. Sice jsou
kazda jinak velka, tlusta atd. ale to je tim, ze to delali rucne.
Ja dal na strechu pred 4 roky palenou tasku v podstate dnes jedineho
vyrobce a doufam/verim ze bude dobra. Za prve se mi proste libi, za
druhe na vesnici tak nejak patri a za treti ten betonkam nejak neverim.

Martin Hanek